INFORMATII GENERALE
Autoritatea Contractanta: Comuna Plataresti, CUI 3796900
Amplasamentul hicrarii: Romania, Judetul Calarasi, comuna PlatarestL str. Calea Bucuresti, nr. 115, email: platarestiprimaria@yahoo.com, telefon: 0242533044
Persoana de contact: Ionela Tanase
Obiectul achizitiei: executie lucrari pentru proiectul: arhiva Comuna Plataresti, judetul Calarasi”
COD CPV 45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
Sursa de finantare: Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR – Componenta 10 – Fondul Local – Investitia 13 – Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale al MDLPA conform contract de finantare nr. 8034/20.01.2023 si fonduri de la bugetul local al Comunei Plataresti conform HCL nr: 93/18.12.2023
Obiectiv general: Modemizarea infrastructurii civile la nivelul comunei Plataresti, asigurarea conditiilor corespunzatoare de desfasurare a procesului de culturalizare a locuitorilor comunei, crearea de spatii si locuri adecvate pentru momente de cultura precum si asigurarea procesului de arhivare a documentelor administrative de la nivelul Primariei Plataresti.
Obiective urmarite: Prin prezentul proiect, autoritatea contractanta are in vedere reabilitarea moderata a sediului bibliotecii si arhivei Comunei Plataresti, de care sa beneficieze atat locuitorii comunei precum si functionarii publici care isi desfasoara activitatea in cadrul primariei Plataresti.
FORMA DE CONTRACT SI MODALITATEA DE CONTRACTARE
Contract de achizitie publica cu obiectul executie de lucrari. Valoarea estimata a achizitiei in speta este de
633.798.00 lei fara TVA.
In conformitate cu prevederile art 7, alin 5 si alin 7 din Lg 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, achizitia lucrarilor aferente proiectului se va realiza prin ACHIZITIE DIRECTA
(5) Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona direct produse sau servicii in cazul in care valoarea estimata a achizitiei, fara TVA, este mai mica de 270.120 lei, respectiv lucrari, in cazul in care valoarea estirnata a achizitiei, fara TVA, este mai mica de 900.400 lei.
DESCRIEREA INVESTITIEI
DESCRJEREA LUCRA.RILOR PENTRU CARE SE SOLICITA EXECUTIA:
In concordanta cu tema beneficiarului, a observatiilor in teren si a normelor actuate se propun lucrarile conform
Proiect tehnic- piese scrise+ piese desenate+Liste de cantitati
Documentele se pot solicita de la beneficiar prin adresa de email: platarestiprimaria!@vahoo.com sau de la sediul beneficiarului: Primaria Plataresti, Calea Bucuresti, nr. 115, Departamentul de achizitii publice.
Se vor respecta specificatiile din Proiectul tehnic, devizul general, devizele pe obiect, parte integranta din prezenta documentatie de atribuire, elaborate de firma de proiectare LAJEDO SRL
MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE OFERTA
Oferta se va elabora, astfel incat sa se ofere posibilitatea verificarii corespondentei acesteia cu cerintele prevazute in Caietul de sarcini si documentatia de atribuire aferenta, prezentandu-se si completandu-se toate cerintele solicitate.
Ofertantii trebuie sa transmita Oferta si documentele asociate fie in format electronic pe adresa de email a beneficiarului: nlatarestiprimaria(a)vahoo.com, fie sa depuna oferta la sediul beneficiarului: Primaria Plataresti, Calea Bucuresti, nr. 115, judetul Calarasi, sigilita in plic, pe care sa fie mentionate toate informatiile cu privire la ofertant ( denumire, sediu, persoana de contact, mail, nr de telefon) precum si achizitia pentru care se depune oferta, eel mai tarziu la data de 26.08.2025, ora 15.00.
Achizitia se va finaliza prin SEAP cu oferta declarata conforma si care se incadreaza in valoarea estimata a achizitiei.



